Przejdź do treści
Materiały drukowane (poligraficzne) to niezastąpione narzędzie sprzedaży produktów i usług. Są doskonałym uzupełnieniem promocyjnych kampanii cyfrowych. Kreatywne opracowania graficzne, projektowane z wiedzą o składzie DTP i z doświadczeniem w wielu technologiach produkcyjnych.
Kreatywna grafika,
które zwróci uwagę i zachęci
do zapoznania się z treścią.
Łamanie i formatowanie.
Kompleksowe przygotowanie
materiałów do druku.
Przygotowanie plików
zgodnych ze specyfikacją
techniczną drukarni
lub producenta.

Kreatywny projekt layout key visual

Kreatywny projekt

Działania promocyjne wymagają odpowiedniej oprawy graficznej, dzięki której prezentowany przekaz lub sam produkt zostanie dostrzeżony przez odbiorcę, a jego zalety uwypuklone. Współczesne wymogi komunikacji wymagają dużo szerszego podejścia do wizerunku marki. Profesjonalnie zaprojektowane materiały promocyjne, komunikacyjne, informacyjne oraz ofertowe to wstęp do budowania wiarygodnego biznesu i kluczowy element pozycjonujący markę w branży.
  • ulotki promocyjne, katalogi
  • banery reklamowe, plakaty
  • teczki ofertowe, foldery
  • elementy identyfikacji
  • etykiety
  • okładki

Skład DTP i łamanie i formatowanie i montaże oraz obróbka

Skład DTP

Wielostronicowe publikacje:

  • książki i skrypty,
  • periodyki i czasopisma,
  • ulotki i gazetki reklamowe,
  • katalogi i foldery.

Dobrze zaprojektowany graficznie layout (szablon, wzorzec) jest podstawą składu wielostronicowych publikacji. Skład DTP służy przygotowaniu do druku plików takich jak katalog, książka, broszura, magazyn, czy gazeta.

Pliki do druku produkcyjne wyjściowe

Pliki do druku

Przygotowanie pliku do druku zależy od wielu czynników. Każda drukarnia ma swoje specyfikacje techniczne, które zawierają wytyczne dla grafika (operatora DTP) jak przygotować pliki, aby osiągnąć jak najlepszy rezultat. Pomagam przy wyborze drukarni. Wspieram koordynację przebiegu wszystkich etapów produkcji.
  • pakiet plików produkcyjnych
  • pliki podglądowe
  • wizualizacje i makiety
  • koordynacja komunikacji z drukarnią