Forma w jakiej przedstawiona jest
oferta sprzedażowa sama w sobie stanowi wizytówkę marki.
Komunikacja przez spójnie graficznie
materiały podnosi jakość przekazu
i czytelność korespondencji.
marketingowe, materiały promocyjne
do druku i w Internecie.
Prezentacja oferty produktów usług promocyjnej
Prezentacja oferty
Spójne graficznie, dobrze zaprojektowane materiały ofertowe są wyznacznikiem profesjonalizmu. Foldery, katalogi i broszury ułatwiają wyszukiwanie wszelkich niezbędnych informacji. Prezentacje multimedialne ułatwią prowadzenie spotkań biznesowych. Nowości i akcje promocyjne przesyłane w formie newsletterów i e-mailingów są silnym graficznym elementem wpływającym na wizerunek.
- interaktywny plik pdf
- prezentacje multimedialne
- teczki ofertowe, foldery
- katalogi produktowe
- cenniki
- e-mailing
- newsletter
Dokumenty: raporty zestawienia publikacje ankiety formularze
Dokumentacja
- formularze zamówień
- raporty, zestawienia
- publikacje, analizy
- interaktywne pdf’y
- wykresy, tabele
- ankiety
Oprawa graficzna dokumentacji podnosi czytelność przekazu, świadczy o profesjonalnym podejściu do poruszanego tematu. Dopracowane graficznie raporty roczne, bilanse, analizy, zestawienia statystyczne świadczą o profesjonalnym podejściu do poruszanego tematu i zwiększają poczucie zaufania.
Starannie zaprojektowane i profesjonalnie sformatowane materiały oprócz funkcji informacyjnej stanowią także profesjonalne podsumowanie działań firmy. Wizualizacja danych, poprawa czytelności skomplikowanych schematów i diagramów, korzystnie wpływa na komunikację z partnerami biznesowymi.
Reklama w Internecie na targach w prasie branżowej promocyjna
Reklama
Kreatywne, starannie zaprojektowane materiały promocyjne na potrzeby reklamy w Internecie oraz w formie drukowanej budują wizerunek i realnie wpływają na decyzje potencjalnego klienta. Przekaz reklamowy wymaga spójnej z aktualnymi ofertami promocyjnymi koncepcji graficznej. Materiały na targi branżowe, konferencje, akcje sprzedażowe wymagają starannie opracowanej oprawy graficznej, dzięki której prezentowany przekaz zostanie dostrzeżony i zapamiętany.
- materiały poligraficzne
- reklama w Internecie
- współpraca z działem marketingu
- social media
- stoiska targowe
- kupony, bony, vouchery
- ulotki, katalogi, foldery