Przejdź do treści

grafika ofertowa w korespondencji informacyjna komunikacyjna sprzedażowa

Od oprawy graficznej prezentacji ofertowych, formularzy i dokumentacji informacyjnej zależy w jaki sposób marka jest postrzegana i czy warto wejść z nią w interakcję. Przekaz reklamowy wymaga spójnej z aktualnymi ofertami promocyjnymi koncepcji graficznej.

Forma w jakiej przedstawiona jest
oferta sprzedażowa sama w sobie stanowi wizytówkę marki.

Komunikacja przez spójnie graficznie
materiały podnosi jakość przekazu
i czytelność korespondencji.

Projekty graficzne na potrzeby
marketingowe, materiały promocyjne
do druku i w Internecie
.

Prezentacja oferty produktów usług promocyjnej

Prezentacja oferty

Spójne graficznie, dobrze zaprojektowane materiały ofertowe są wyznacznikiem profesjonalizmu. Foldery, katalogi i broszury ułatwiają wyszukiwanie wszelkich niezbędnych informacji. Prezentacje multimedialne ułatwią prowadzenie spotkań biznesowych. Nowości i akcje promocyjne przesyłane w formie newsletterów i e-mailingów są silnym graficznym elementem wpływającym na wizerunek. 

  • interaktywny plik pdf
  • prezentacje multimedialne
  • teczki ofertowe, foldery
  • katalogi produktowe
  • cenniki
  • e-mailing
  • newsletter

Dokumenty: raporty zestawienia publikacje ankiety formularze

Dokumentacja

  • formularze zamówień
  • raporty, zestawienia
  • publikacje, analizy
  • interaktywne pdf’y
  • wykresy, tabele
  • ankiety

Oprawa graficzna dokumentacji podnosi czytelność przekazu, świadczy o profesjonalnym podejściu do poruszanego tematu. Dopracowane graficznie raporty roczne, bilanse, analizy,  zestawienia statystyczne świadczą o profesjonalnym podejściu do poruszanego tematu i zwiększają poczucie zaufania.

Starannie zaprojektowane i profesjonalnie sformatowane materiały oprócz funkcji informacyjnej stanowią także profesjonalne podsumowanie działań firmy. Wizualizacja danych, poprawa czytelności skomplikowanych schematów i diagramów, korzystnie wpływa na komunikację z partnerami biznesowymi.

Reklama w Internecie na targach w prasie branżowej promocyjna

Reklama

Kreatywne, starannie zaprojektowane materiały promocyjne na potrzeby reklamy w Internecie oraz w formie drukowanej budują wizerunek i realnie wpływają na decyzje potencjalnego klienta. Przekaz reklamowy wymaga spójnej z aktualnymi ofertami promocyjnymi koncepcji graficznej. Materiały na targi branżowe, konferencje, akcje sprzedażowe wymagają starannie opracowanej oprawy graficznej, dzięki której prezentowany przekaz zostanie dostrzeżony i zapamiętany.

  • materiały poligraficzne
  • reklama w Internecie
  • współpraca z działem marketingu
  • social media
  • stoiska targowe
  • kupony, bony, vouchery
  • ulotki, katalogi, foldery